dotaz na správce webu

Diskusní fórum » dotaz na správce webu

aritel
Uživatel

19.10.2011
11:57

V demoverzi vše fungovalo skvěle. Po zaplacení předplatného se mi přestaly zobrazovat signatury. Žádám o opravu.

aritel

zvo
Správce webu

19.10.2011
12:47

Dobrý den, kontaktoval jsem Vás e-mailem.

phirs
Uživatel

30.1.2012
13:12

Měl jsem stejný problém. V obrázcích signatury je špatný odkaz. Klepněte pravým tlačítkem na obrázek a vyberte Vlastnosti. U Adresy (URL) zkopírujte vše za www..... (bez http://1.2.3.9./bml/) a zadejte do prohlížeče.Pak se Vám signatura objeví. P.H.


Přílohy:
zvo
Správce webu

30.1.2012
14:09

Dobrý den, psal jsem Vám to již do mailu, napíšu to však zde ještě jednou, pokud by měl problém někdo další.

Odkaz na obrázek je správný a za normálních okolností se správně zobrazí i Vám. Problém je u Vašeho poskytovatele internetu – T-Mobilu, který pomocí prefixu „1.2.3.9/bmi“ komprimuje obrázky tak, aby mu jeho zákazníci příliš nezatěžovali síť a aby spotřebovali méně z FUP. Jedná se o tzv. T-Mobile optimalizátor ( http://www.t-mobile.cz/…ptimalizator ). Nevím, z jakého důvodu T-Mobile Optimalizátor obrázek korektně nenačítá a nemám bohužel možnost to ověřit, jelikož připojením od T-Mobilu nedisponuji. Doporučuji ale na adrese http://speed.t-mobile.cz/ změnit nastavení optimalizátoru, popř. jej zde vypnout. Poté bude prohlížení signatur korektně fungovat.

phirs
Uživatel

31.1.2012
15:59

Podle pokynu správce webu jsem na adrese speed.t-mobile.cz vypnul optimalizítor a vše fungovalo bezvadně. Obrázky se načítaly, ale až do nového restartu PC. Druhý den se ale závada objevila opět navíc se adresa speed.t-mobile.cz nenačetla (objevilo se jen prázdné okono). Obrázek lze ale načíst následujícím způsobem po zadání žádané signatury se objeví prázdné okno a na adrese na liště odkaz http://www.signaturymaliru.cz/sign/5088.php. Zde pak postačí odstaranit lomítko za „sign“ a „php“ přepsat na „jpg“ takto http://www.signaturymaliru.cz/sign5088.jpg. Odklepnout Enter a obrázek se bez problému načte. Zde je nesporně problém u T-MOBILU.

phirs
Uživatel

31.1.2012
16:27

Další možnost je:najet na obrázek signatury a stisknout „Ctrl + F5“





Zaslat odpověď:
Psát příspěvky mohou pouze uživatelé s předplaceným přístupem.